Fillon sot greva 6-ditore e hekurudhave gjermane, frikë për ndikimin serioz në transport dhe industri

Prej orës 02:00 të mëngjesit ka nisur greva më e madhe e deritanishme në Hekurudhat Gjermane (DB), e cila do të zgjasë deri në mbrëmjen e së hënës së ardhshme. Lëvizjet e mallrave dhe pasagjerëve në të gjithë Gjermaninë preken nga protestat dhe madje edhe orari i emergjencës pritet të zbatohet me vështirësi, të cilat ndryshojnë nga rajoni në rajon.

Dje DB ftoi sërish Shoqatën Gjermane të Drejtuesve të Trenave (GDL) që të kthehet në tryezën e bisedimeve. “Është koha për të arritur një marrëveshje, për të negociuar, për të gjetur kompromise. Ne jemi të gatshëm të takohemi në çdo kohë dhe kudo për të negociuar dhe diskutuar”, tha një përfaqësues i kompanisë.

Sindikalistët, megjithatë, i qëndrojnë kërkesave të tyre për një rritje mujore prej 555 eurosh, një ulje të orarit të punës nga 38 në 35 në javë për punëtorët me turne dhe një “kompensim inflacioni” të vetëm prej 3,000 euro. DB, nga ana e saj, e konsideron veçanërisht të pamundur të plotësojë kërkesën për uljen e orarit të punës, pasi do të nevojitej staf i ri, në një kohë kur ka mungesë të punëtorëve të kualifikuar në profesionet e hekurudhave.

Propozimi i ri i Deutsche Bahn për punëtorët, të cilin sindikata nuk e konsideron bazë për negociata të mëtejshme, përfshin një reduktim prej një ore të kohës së punës për drejtuesit e trenave nga 1/1/2026, një rritje prej 4.8% në pagat nga gushti i këtij viti, një pagesë bonus prej 5% nga prilli 2025 dhe një “kompensim inflacioni” një herë, menjëherë pas arritjes së marrëveshjes. Sipas propozimit, kontrata e re kolektive e punës duhet të jetë 32 muaj.

“DB nuk është e gatshme të negociojë, kështu që greva është e ligjshme, proporcionale me situatën dhe e lejueshme,” tha shefi i GDL Klaus Wezelski.

Mobilizimi aktual vlerësohet të ketë një ndikim serioz në funksionimin e transportit për industrinë. “Greva gjashtë-ditore vë një tendosje në planifikimin e transportit në Gjermani, por edhe në Evropë dhe për rrjedhojë industrinë e makinave”, tha një zëdhënës i Shoqatës së Industrisë së Automobilave (VDA). Industria kimike “krijoi menjëherë zgjidhje fleksibël, por këto mund të kompensojnë vetëm pjesërisht kufizimet dhe vonesat në hekurudha,” njoftoi Shoqata e Industrisë Kimike. “Një grevë 24-orëshe hekurudhore kushton rreth 100 milionë euro në prodhim ekonomik. Në grevën gjashtëditore, efektet nuk rriten në mënyrë lineare, por shumohen. Ne po i afrohemi një humbjeje prej një miliard”, tha Michael Gremling, një ekonomist në Institutin për Ekonominë Gjermane (IW) në Këln.

Por edhe opozita kritikoi vendimin për një grevë gjashtëditore. “Në infrastrukturën kritike, fillimisht duhet të përfundojë një proces arbitrazhi përpara se të ndodhë një grevë dhe kjo në të ardhmen duhet të përfshihet në ligj. GDL ka humbur ekuilibrin dhe qendrën e saj. Udhëheqësi i saj, Klaus Wezelski, po mban peng të gjithë vendin”, tha deputetja e Partisë Demokristiane (CDU) dhe kreu i Shoqatës së Ndërmarrjeve të Vogla dhe të Mesme, Britta Konemann. “Sindikata nuk mund të paralizojë thjesht të gjithë vendin,” komentoi Sekretari i Përgjithshëm i Unionit Kristian Social (CSU) Martin Huber dhe e përshkroi grevën si “krejtësisht të papërshtatshme”, duke akuzuar sindikalistët për mungesë vullneti për të negociuar.

Artikulli paraprakBerishën dhe Ramën i bashkon “McGonigal” në luftën kundër Bashës
Artikulli tjetër“Zhvillon takime të rregullta me Moskën”, diplomati slloven për situatën në Ballkan: Serbia vijon bashkëpunimin e ngushtë me Rusinë