Ballina Shëndetesi Konsumi i kripës, i dëmshëm edhe në sasi të vogla

Konsumi i kripës, i dëmshëm edhe në sasi të vogla

Nëse konsumoni shumë kripë, veshkave do t’ju duhet 15 deri në 20 minuta më shumë punë për të nxjerrë natriumin e tepërt, ndërsa shumë pak natrium me shumë kalium mund të jetë fatal.

Biokimisti, autori i dy librave më të shitur në New York Times për të ushqyerit dhe shëndetin dhe një nga ekspertët kryesorë të të ushqyerit Rob Wolf, tregon se ekziston një fushatë e panevojshme kundër kripës në media dhe mes njerëzve, dhe se njerëzit, pa asnjë arsye të vërtetë kanë filluar të tremben nga disa përbërës dhe ushqime.

“Natriumi është thelbësor për funksionimin e trupit të njeriut dhe është i rëndësishëm për shumë prej funksioneve të tij; siç janë ekuilibri i elektroliteve, thithja e lëndëve ushqyese dhe funksioni i veshkave ”, thotë Wolf, duke shtuar se ne kemi qenë shumë kritikë ndaj mineralit kohët e fundit.

Sipas mendimit të tij, marrja e shumë pak natriumit është shumë më e rrezikshme sesa marrja e shumë. “Shumë pak kalium dhe shumë natrium në dietë mund të rrisë presionin e gjakut, kështu që duhet të ketë një ‘ekuilibër të shëndetshëm’ mes tyre,” shpjegon Wolf, duke shtuar se nuk ka zgjidhje për të shmangur natriumi fare.

Nëse humbet natriumi, thotë ai, trupi do të nxjerrë kalium vetëm për të rivendosur ekuilibrin midis tyre, dhe shumë pak kalium mund të jetë shumë i rrezikshëm dhe mund të shkaktojë dobësi të muskujve, sheqer të lartë në gjak, dhe madje edhe aritmi, shkruan KP.

Nga ana tjetër, thotë ai, shumë kalium nuk është, padyshim, i dëshirueshëm dhe besohet se marrja e tepërt e tij mund të çojë në arrest kardiak. “Për shkak se kemi nevojë për natrium dhe mineralet duhet të jenë të ekuilibruara, nuk duhet të shmanget, por duhet të futet përmes kripës detare cilësore, jo përmes ushqimeve të përpunuara jo të shëndetshme që janë plot natrium”, tha Wolf për Mind Body Green.

Personat që hanë vetëm ushqime të plota (asgjë e rafinuar ose e përpunuar në asnjë mënyrë) duhet të konsumojnë të paktën pesë gramë kripë në ditë, përndryshe, rekomandimi ditor i Organizatës Botërore të Shëndetësisë është dy deri në tre gramë në ditë.

Exit mobile version