Ballina Shëndetesi Ushqimet që ju japin më shumë energji se sa kafja

Ushqimet që ju japin më shumë energji se sa kafja

Ushqimet e shëndetshme janë një ndihmë e vlefshme për ata që vuajnë shpesh nga lodhja, të qenit i përgjumur. Shkaqet që ju bëjnë të ndiheni të plogësht, të lodhur dhe pa energji janë të shumta, përfshirë stilin jo të shëndetshëm të jetës.

Këto janë 5 ushqimet që japin energji më shumë se sa një filxhan kafeje.

Bananet
Ky frut është ideal për të kundërvepruar me mungesën e energjisë. Gjithashtu siguron shumë magnez dhe kalium, minerale që falë veprimit të tyre tonifikues, sigurojnë energji për muskujt dhe trurin dhe kundërveprojnë ndjenjën e lodhjes.

Spinaqi
Spinaqi është i pasur me minerale që mbështesin funksionimin e sistemit nervor si dhe jep më shumë energji. Midis këtyre, shquhet hekuri, i cili lufton lodhjen fizike dhe mendore. Për të rritur efektin e tyre energjik, ideale është ta shoqëroni me lëng limoni. Falë vitaminës C, promovon thithjen e këtij minerali. Gjithashtu ka sasi të mirë të vitaminës B, e dobishme për drejtimin e metabolizmit dhe furnizimin me energji.

Vezët
Vezët janë burime të mira të triptofanit dhe tirozinë. E para është pararendësi i serotoninës, hormonit të mirë të humorit ndërsa tirosina favorizon prodhimin e dopaminës, një neurotransmetues që ju bën të ndiheni më të motivuar. Ata janë një burim i selenit, i cili ndihmon për të luftuar plogështinë dhe lodhjen.

Çokollata e zezë
Çokollata e zezë me të paktën 70-80% kakao të hidhur është një përforcues për gjendjen e humorit dhe energjisë. Përmban kafeinë dhe teobrominë, alkaloide që stimulojnë energjinë dhe disponimin e mirë.

Salmon
Salmoni është një burim i mirë i acideve yndyrore thelbësore. Në veçanti, ai siguron shumë Omega 3, yndyrna “të mira” që favorizojnë prodhimin e serotoninës. Gjithashtu siguron vitaminë D , e cila ndihmon në rritjen e niveleve të melatoninës, hormonit të gjumit që ndihmon për të luftuar lodhjen.

Exit mobile version