Bilanci vjetor i CNN, 120 milionë dollarë humbje

Një raport i fundit në Wall Street Journal deklaroi që CNN ishte në rrugën e duhur për të humbur objektivat e të ardhurave me një shumë masive 100-120 milion dollarë këtë vit, një shifër e konsiderueshme në vlerën e dollarit dhe si përqindje e të ardhurave për një rrjet që pritet të sjellë pak më pak 800 milion dollarë në të ardhura nga reklamat këtë vit.

Duke u shfaqur në Tucker Carlson Sonte, Charles Gasparino i Fox Business theksoi se përveç rrjetit tashmë duke luftuar për të arritur objektivat e të ardhurave, nëse rezultatet e zgjedhjeve të parashikuara nga media materializohen, ata rrezikojnë të humbin segmentin e audiencës së tyre që vuan kronikisht nga Sindroma e Rregullimit të Trump . “CNN [nuk] do të kishte Donald Trump për të shkelmuar më dhe vlerësimet e tyre do të marrin një goditje.”

“Kjo fjalë është e vërtetë,” tha ai. “AT&T është një kompani e dehur dhe… CNN si shumë kompani mediatike, mund të ketë arritur kulmin e saj, duke urryer Trump.” Dhe sigurisht, çdo bisedë për shikueshmërinë e shikueshmërisë së CNN duhet të shihet në kontekstin e faktit se përsëritjet e filmave vizatimorë të fëmijëve rrahin rregullisht rrjetin në kohën e duhur.

Ndërkohë, kompania mëmë AT&T ka 150 miliardë dollarë borxh dhe duhet të ulë kostot.

Shitja e CNN do t’i lejonte ata të paguanin borxhin dhe të zhvendosnin sikletin e zotërimit të CNN tek dikush tjetër. Ka raporte të investitorëve aktivistë Elliot Advisors, të cilët zotërojnë një interes prej 1.2% të kapitalit në AT&T, filluan t’i shtyjnë ata të zhvendosen nga CNN përsëri në gusht.

Gasparino më parë kishte raportuar se ka spekulime të mëdha në Wall Street rreth themeluesit të Amazon.com dhe pronarit të Washington Post, Jeff Bezos ishte i interesuar të blinte CNN.

Kompanitë e tjera që janë hedhur në qarkullim si blerës të mundshëm për shkak të sinergjive që mund të kenë përfshijnë ABC ose ViacomCBS të Walt Disney.

CNN ka qenë ndër ata që vuanin më keq nga TDS në epokën e Trump, e cila ka çuar në një numër gabimesh të dukshme në raportimin e tyre.

Dhjetë ditë para inaugurimit të Trump CNN shtyu tani shumë të diskredituarin Steele Dossier, duke diskutuar mbi “shiritat e pee” jo-ekzistues 77 herë brenda nën një javë.

Në qershor të vitit 2017 ata raportuan se Anthony “10 ditë” Scaramucci ishte përfshirë në një fond mbrojtës rus nën hetimin e Senatit. Historia ishte plotësisht e rreme dhe tre reporterë që e botuan u larguan nga rrjeti.

Në dhjetor të vitit 2017 CNN publikoi një histori që pretendonte se fushata e Trump mori një email nga WikiLeaks me një “çelës dekriptimi dhe adresë uebfaqe për dokumentet e hackuara të WikiLeaks”.

CNN raportoi në këtë transmetim me chyron “Email-et zbulojnë përpjekje për t’i dhënë fushatës Trump dokumente Wikileaks”. Siç do të rezultonte, e-mail doli në 14 Shtator 2016, e cila është pasi që informacioni WikiLeaks ishte në dispozicion për këdo.
CNN lëshoi ​​një korrigjim por askush nuk u tërhoq këtë herë pasi standardet e tyre vazhdojnë të përkeqësohen.

Në korrik 2018 CNN lëshoi ​​”bombën ekskluzive” që Michael Cohen do t’i tregonte hetimeve federale që Presidenti Trump e dinte për takimin famëkeq të Kullës Trump përpara se të ndodhte. Michael Cohen nuk do ta bënte kurrë këtë dhe burimi i pretendimit ishte avokati besnik i Clintonit të Cohen.

Në shkurt të këtij viti, CNN raportoi se Presidenti Trump e quajti koronavirusin një mashtrim, kur në të vërtetë ai po thoshte se media duke pretenduar se nuk po e merrte seriozisht virusin ishte një mashtrim.

Duket se CNN ishte i lumtur ta citonte qëllimisht atë nga konteksti dhe të provonte fjalën e tij këtu. Kjo është thjesht për të përmendur një grusht shembujsh – por me raportime të tilla, nuk ka dyshim pse CNN po ka probleme për të arritur objektivat e tyre të të ardhurave dhe pse AT&T mund të dëshirojë të hidhen në anije.